Rozszerzona rzeczywistość

Rozszerzona rzeczywistość- narzędzie nowego marketingu

Rozszerzona rzeczywistość jako szansa dla marketerów

Wraz ze zmieniającą się technologią zmieniają się sposoby promocji i reklamy. Użytkownicy przyzwyczajeni do nowych, ciekawych rozwiązań technologicznych nie są już zainteresowani tradycyjnymi sposobami na promocję i reklamę produktów czy usług. Aby być dla konsumentów atrakcyjnym i konkurencyjnym na rynku należy nadążać za dziejącą się zmianą i postępem. Rozszerzona rzeczywistość to alternatywa do angażowania użytkowników w bardzo oryginalny i jeszcze rzadko spotykany sposób.

Rozszerzona rzeczywistość

Jak zrobili to inni?

Rozszerzona rzeczywistość to połączenie świata wirtualnego ze światem realnym. Dzięki temu można tworzyć osobny ekosystem dla usera, króry będzie w prosty sposób mógł łączyć i promować naszą markę. Jedna z pizzerni wykorzystała to narzędzie do wizualizacji posiłków. Dzięi takiemu zabiegowi klienci zaczęli częściej i więcej kupować. Rozszerzona rzeczywistość znajduje swoje zastosowanie w handlu internetowym. Jak się okazuje, szczegółowa wizualizacja nie tylko zwiększa sprzedaż generują dochody ale także obniża ilość zwrotów. Aplikowanie nowych technologii do działań marketingowych to trend, który ciągle zyskuje na popularności. Warto mieć to na uwadze planując przyszłe strategie.