Kurs dla branży reklamowej – czego możesz się nauczyć?

Kurs dla branży reklamowej – czego możesz się nauczyć?

21 marca, 2019 Wyłączono przez WU

Kurs dla branży reklamowej to istna szkoła kreatywności. Choć od początków rozwoju kultury ludzkiej możemy zauważyć ślad tego, co dziś jest nazywane reklamą, to jednak branża ta właściwie istnieje od kilkudziesięciu ledwie lat. Od swoich początków nieustannie i dynamicznie się zmienia. Dziś praktycznie wszystko jest inne: formaty, slogany, narzędzia, model komunikacji z odbiorcą, nawet strona merytoryczna.

Kurs dla branży reklamowej, czyli jak to ewoluowało

Niegdyś reklamy koncentrowały się na mówieniu o tym, że dany produkt jest najlepszy. Czasami – choć też nie zawsze – konkretyzowano, że jest najlepszy w danej dziedzinie. Nierzadko zachwalano swoje produkty poza granice absurdu, wspomnijmy choćby plakat reklamowy zegarków radzieckich, który uparcie dowodził, iż chodzą one najszybciej na świecie. Dziś odbiorcy mają możliwość weryfikacji naszych haseł. To wymaga bardziej przemyślanego podejścia. Ale od merytoryki ważniejszy jest styl oraz sposób komunikowania marki. To coś, czego nauczy nas kreatywny kurs dla branży reklamowej.

Praktyczne zajęcia i ciekawi prowadzący

Program przygotowany przez Wyższą Szkołę Zarządzania i Biznesu to zajęcia wybitnie praktyczne i przez praktyków prowadzone. Uczestnicy będą analizowali realne case studies, opracowywali metody ich optymalnego rozwiązania, a wszystko pod okiem ludzi, którzy na reklamie zęby zjedli. Kurs dla branży reklamowej obejmuje zarówno praca koncepcyjną oraz projektową, jak i poznanie narzędzi, które pomagają specjalistom poruszać się w tym obszarze. Można więc liczyć na omówienie tajników prezentacji graficznej produktu lub usług, specyfice różnych mediów oraz możliwości związanych z internetem, portalami społecznościowymi i wyszukiwarkami.