Czym jest reklama outdoorowa?

Czym jest reklama outdoorowa?

16 maja, 2019 Wyłączono przez KKn

Ostatnio coraz częściej można usłyszeć pojęcie reklama outdoorowa. Czym jest reklama outdoorowa tak właściwie? Na te i inne dylematy związane z reklamą rozwiewamy w tym artykule. Zapraszamy do lektury!

Czym jest reklama outdoorowa – obalamy mity!

Jeśli zastanawiacie się czym jest reklama outdoorowa to już śpieszymy z wyjaśnieniem. Jest to reklama, którą napotykamy poza domem. Najczęściej elementy takiej reklamy możemy dostrzec w witrynach przystanków autobusowych czy na plakatach rozwieszonych na słupach ogłoszeniowych, ale głównym i najbardziej popularnym elementem reklamy outdoorowej jest znanym wszystkim billboard. Często wiele osób nawet nie zwraca na nią uwagę. Jednak obcując w takim otoczeniu nasza podświadomość uczy się przekazów reklamowych. Ostatnio branża reklamy i marketingu bardzo ewoluowała. Dlatego można coraz częściej spotkać się z formami reklamy, które przyciągają wzrok i są ciekawe.

czym jest reklama outdoorowa

Jak to się robi dzisiaj?

Coraz częściej marki wykorzystują koszulki i inne części garderoby oraz szeroko pojętą modę do reklamowania się. Gustowne aranżacje, które zawierają logo marki lub hasło promocyjne to coraz częstszy zabieg. Osoba nosząca tego typu ubrania reklamuje markę, ale także pokazuje, że marce można zaufać. Oprócz odzieży bardzo modne stały się tory materiałowe z różnymi nadrukami. Moda na bycie eko spowodowała wzrost popularności tego typu toreb, co przekłada się na wzrost wykorzystania ich w reklamach outdoorowych. Po więcej szczegółów na temat tego czym jest reklama outdoorowa zapraszamy do przeczytania kolejnego artykułu na stronie FeelGood.

czym jest reklama outdoorowa - reklama