
Ekspozytory – jak przyciągnąć uwagę klienta
10 grudnia, 2021Z roku na rok coraz więcej zarówno branż jak i klientów przechodzi na robienie zakupów tylko i wyłącznie online. E-commerce znacząco się rozwija, a koronawirus jeszcze bardziej przyspieszył jego rozwój. Trzeba jednak zwrócić uwagę na to, że nie wszystkie branże mogą przejść na taką formę. Kolejną sprawą jest to, że wielu ludzi woli nadal robić zakupy stacjonarnie, aby zobaczyć produkt, poczuć go, przymierzyć, dotknąć czy posłuchać eksperta jak o nich opowiada. Aby odpowiednio przedstawić niektóre produkty stosuje się tak zwane ekspozytory, czyli miejsca, gdzie produkty są widoczne dla wszystkich i przyciągają uwagę. Czym cechują się takie narzędzia?

Ekspozytory, złap klienta na haczyk!
Wiele mówi się o odpowiednim położeniu produktów w sklepie. Tak jest, zostało to udowodnione wieloma badaniami. Rozkład w sklepie powinien być odpowiednio zaplanowany i wykorzystany. W najlepsze miejsca warto postawić ekspozytory z produktami, które przyciągną uwagę i złapią klienta do dodatkowego zakupu.
Co tam dać?
Ekspozytory są na tyle uniwersalne, że można je wykorzystać na dowolne sposoby. W zależności od ich budowy można tam umieścić małe batoniki, doniczki, wody, wina czy inne akcesoria czy produkty.