Jak tworzyć angażujący content marketing – trzy rady
2 stycznia, 2019W świecie internetowych treści
Sieć jest pełna treści, wklapując interesujące nas hasła w wyszukiwarki uzyskamy setki a nawet tysiące związanych z danymi hasłami źródeł – zdjęcia, blogi, artykuły, posty, notki, komentarze, opinie, recenzje – do wyboru do koloru. Co zatem decyduje o tym, że pośród wieku stron wybierzemy akurat ten artkuł, ten blog, te stronę www? Czy to celowość tektu a może marketing ? Tak naprawdę i to i to ma znaczenie. Pytanie zatem jak tworzyć angażujący content marketing by klienci zwrócili głowy w Twoją stronę ?
Jak tworzyć angażujący content marketing ?
Pierwsza zasada, którą kierujamy się tworząc treści to zdefiniowanie grupy docelowej. Tak wiemy, ta rada widnieje w praktycznie każdym podręczniki do marketingu i właśnie dlatego tam jest, iż to szalenie ważna sprawa. Grup docelowych może być wiele a każdą należy traktować szczególnie i pamiętać, że ma ona własne wymagania. Rada numer dwa – pisząc teksty korzystaj z własnych doświadczeń. Zainteresujesz odbiorców swoją historią plus zostaniesz doceniony za podzielenie się częścią siebie. Jak tworzyć angażujący content marketing ? Nie tylko wykorzystaj własne doświadczenie ale opisz swoje przeżycia ciekawie, wykorzystując wszystkie dostępne formy tworzenia contentu jak infografiki, podcasty, wpisy na bloga, wideo, wywiady, webinar, newslettery czy też artykuły eksperckie.