
Kalendarze szyte: wciąż dobry sposób na promocję firmy?
26 sierpnia, 2019Wydawać by się mogło, że analogowe sposoby promocji firmy odeszły do lamusa: że ani ulotki, ani tym bardziej kalendarze nie będą się sprawdzać. Mówiło się już nawet, że rolę wizytówki przejął Facebook czy LinkedIn i że absolutnie nie ma sensu zajmować się rzeczami tak z pozoru prozaicznymi jak druk. W dzisiejszym wpisie poruszymy jednak niewątpliwe zalety, które posiadają kalendarze szyte, a których nie posiadają sposoby reklamy online. Stay tuned!
Kalendarze szyte z klasą
Są takie drukarnie czy introligatornie, które wciąż znają się na swoim celu. Za ich pięknymi wytworami stoją prawdziwi rzemieślnicy, dzięki którym papier staje się narzędziem do przepięknych kreacji. Twój kalendarz nie musi być wyjątkowo wysmakowany czy drogi, by mieć klasę. Chodzi o porządne wykonanie, brak odlatujących w nieznane strony kartek. Także wygodne otwieranie i elegancką (albo po prostu korespondującą z duchem firmy) oprawę, dzięki której będzie widoczny i niecodzienny. Niewątpliwą zaletą, dzięki której kalendarze szyte wyróżnią się spośród internetowej reklamy, jest ich obecność na biurkach zarówno pracowników, jak i Klientów czy rodziny.
Jak wybrać odpowiedni kalendarz dla firmy?
Kieruj się rozsąkiem – odpowiedni bilans budżetu i stylu na pewno dobrze zrobi Twojej firmie. Kalendarze szyte to doskonała reklama, dlatego będzie wspaniale, jeśli uda Ci się je zdobyć!