Rebranding usługi prawnej – case opoznionysamolot.pl

Rebranding usługi prawnej – case opoznionysamolot.pl

27 czerwca, 2019 Wyłączono przez WU

Rebranding usługi prawnej to skomplikowane zadanie. Prawo bowiem towarzyszy człowiekowi od wieków, co wiąże się z ogromem stereotypów i kulturowych wzorców, związanych z tą dziedziną życia, a także z osobami zajmującymi się nią zawodowo. Każdy z nas ma wobec tego konkretne wyobrażenia – a czasem i uprzedzenia – dotyczące prawników. Ponieważ posługują się oni specyficznym zasobem wiedzy i dość elitarnym, branżowym językiem, ciężko im wzbudzić zaufanie u potencjalnych klientów.

Rebranding usługi prawnej: kontekst i wymagania

rebranding usługi prawnej oznacza sporą inwestycjęSzczerze powiedziawszy, dla wielu przedstawicieli branży prawniczej kłopot ze zdobyciem zaufania branży jako takiej, kłopotem nie jest. W ich mniemaniu każdy, prędzej czy później, będzie musiał skorzystać z ich usług. W przypadku jednak bardziej specjalistycznych ofert, szczególnie takich, które są w jakiś sposób nowatorskie, sprawne pozyskanie klienteli okazuje się być kluczowe dla biznesu. W takim przypadku rebranding usługi prawnej może być koniecznością. Tak było w przypadku jednego z klientów agencji The Story, mianowicie firmy Passenger Rights, odpowiedzialnej za projekt opoznionysamolot.pl.

Cele i założenia projektu nowej usługi prawniczej

Pokrótce mówiąc, firma wdrożyła projekt, który pomagał pasażerom uzyskać zwroty za odwołane lub opóźnione bilety lotnicze. W trakcie pierwszego roku swojej działalności udało im się odzyskać na rzecz klientów ponad milion złotych, co było pierwszym celem na drodze rozwoju. Dalszy zakładał zwiększenie rozpoznawalności marki wśród potencjalnych zainteresowanych. Rebranding usługi prawnej, jaką jest złożenie reklamacji i wniosku o wypłatę odszkodowania musiał brać pod uwagę specyfikę klienta. Są to ludzie kierowani olbrzymimi emocjami właśnie się dowiedzieli, że z przyczyn niezależnych od nich, ich plany muszą zostać odwołane, a oni tracą bilet na samolot, który często sporo kosztował.