Roll-up – jak stworzyć projekt, który pomoże wypromować firmę?
4 kwietnia, 2019Co to jest roll-up? To lekki, przenośny stelaż, na którym można rozpiąć zwinięty w rulon baner. To bardzo prosty i lekki format reklamowy. Możesz go zabrać ze sobą praktycznie wszędzie: na organizowane (lub współorganizowane) wydarzenia, targi, konferencje, czy spotkania z większą liczbą odbiorców. Banery są drukowane w dużym formacie, dzięki czemu są widoczne nawet z większej odległości. Promując się przy różnych okazjach nie możesz nie mieć ze sobą tego produktu!
Roll-up, czyli świadectwo naszego profesjonalizmu
Roll-up ma wiele zalet. Przede wszystkim wygląda bardzo profesjonalnie. O ile ulotki czy plakaty może sobie wydrukować każdy, o tyle taki baner pokazuje, że posiadasz własny branding – a więc jesteś profesjonalistą. Skoro potrafisz wysłupać nieco więcej złotych na spójną linię wizualną marki, to znaczy, że nie jesteś pierwszym lepszym januszem biznesu. Nie da się też ukryć, że tego typu gadżet reklamowy przyciąga uwagę innych, co pomaga się wyróżnić.
Ścianka fotograficzna w nagłych wypadkach
Rodzi się jednak pokusa, że z uwagi na to, iż roll-up jest stosunkowo dużym formatem, aby powkładać tam jak najwięcej informacji. Takie podejście jest z góry skazane na niepowodzenie, ponieważ nasza reklama staje się mniej czytelna, a więc i mniej skuteczna. Przeładowany informacjami – czy w ogóle tekstem – będzie wyglądał kiczowato. Jeśli natomiast zdecydujemy się na minimalizm, to kilka roll-upów może nam posłużyć nawet jako ścianka fotograficzna. Będzie to kolejne świadectwo twojego profesjonalizmu.