Rozmowy telefoniczne w biurze – jak zwiększyć komfort pracowników?

5 stycznia, 2018 Wyłączono przez DB

Praca w biurze to ciężka praca nie tylko dlatego,że jesteś zamknięty zwykle 8 godzin bądź więcej w pomieszczeniu. Spędzasz dużo czasu siedząc, stresujesz się wynikami, uciekającym czasem i wieloma innymi sprawami. Do tego dochodzi hałas w biurze. Modne i wygodne dla pracodawców open space może i  zaoszczędzają czas – do kolegi z innego działu możesz szybko podejść albo krzyknąć zamiast dzwonić, pisać maile… no okej. Ale jak wszyscy zaczną krzyczeć to jak się skupić ? jak prowadzić rozmowy telefoniczne w biurze?

Chaos w open space – minusy

Pracodawcy lubią open space. Wszyscy pracownicy w jednym pomieszczeniu. Oszczędność na wielkości biura, mniejsze koszta wynajmu, pewnie jeszcze z kilkanaście innych oszczędności. Ale co to znaczy dla pracownika? Przede wszystkim duża część z nas nie umie się skoncentrować na swoich zadaniach. Tu ktoś zagada, tu ploteczka, tu ktoś miał ciekawego klienta chce opowiedzieć, a to chodź zapalić, inni krzyczą przez telefon, jakiś handlowiec prowadzi negocjacje handlowe…. istny chaos! Rozmowy telefoniczne w biurze to metoda jaką dużo firm prowadzi sprzedaż, pozyskanie klienta, jego serwisowanie czy dosprzedaż. Zgodzicie się zatem ze mną, że jeśli te rozmowy prowadzone są na niskim poziomie to firma się nie rozwija. A w takim bałaganie prowadzone są na niskim poziomie, ponieważ nie możemy się skupić na rozmówcy ! A jaka jest pierwsza zasada dobrej konwersacji? Słuchać ! Słuchać i jeszcze raz słuchać. Ale jak słuchać jak głośno?

 

blogger 336371 640

To poważny problem i warto się zastanowić czy oszczędność na wynajmie biura jest tego warta, ponieważ firma znacząco traci a jej rozwój jest zahamowany.