E-commerce – co to?

E-commerce – co to?

28 lutego, 2022 Wyłączono przez DB

Termin handel elektroniczny e-commerce odnosi się do modelu biznesowego, który pozwala firmom i osobom fizycznym kupować i sprzedawać towary i usługi przez Internet. E-commerce działa w czterech głównych segmentach rynku i może być prowadzony na komputerach, tabletach, smartfonach i innych inteligentnych urządzeniach. Prawie każdy wyobrażalny produkt i usługa jest dostępna za pośrednictwem transakcji e-commerce, w tym książki, muzyka, bilety lotnicze i usługi finansowe, takie jak inwestowanie w akcje i bankowość internetowa. Jak wspomniano powyżej, e-commerce to proces kupowania i sprzedawania namacalnych produktów i usług online. Obejmuje więcej niż jedną stronę wraz z wymianą danych lub walut w celu przetworzenia transakcji. Jest to część większego przemysłu znanego jako biznes elektroniczny czyli e-biznes, który obejmuje wszystkie procesy wymagane do prowadzenia firmy w Internecie. Jak wygląda zatem zarządzanie promocjami w e-commerce?

pexels negative space 34577 1
zarządzanie promocjami w e-commerce

Zarządzanie promocjami w e-commerce

Dostarczanie towarów i usług nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Wymaga wielu badań dotyczących produktów i usług, które chcesz sprzedawać, rynku, odbiorców, konkurencji, a także oczekiwanych kosztów biznesowych. Co więcej, często stosowane są wszelakie zabiegi jak zarządzanie promocjami w e-commerce, o którym wiele informacji znajdziesz na blogu firmy Novem. Szukając informacji o funkcjonowaniu e-commerce warto rozpocząć współpracę z wymienioną firmą, która posiada wiedzę, doświadczenie i umiejętności, które pozwalają nam wziąć odpowiedzialność za pełną obecność naszych klientów w digital.